Páginas

martes, 4 de octubre de 2011

Inici en el bloc


Em dic Alicia Costa. Tenc 18 anys, i començ una nova experiència en la meva vida: començar la carrera d'eduacació infantil. Per aquest motiu he creat el blog pels quatre anys de carrera. Com ara veureu  faré una breu explicació de la meva sensació durant el primer dia.


El dia 27 de setembre ha estat el meu primer dia de classe a la universitat. La veritat, és que estava molt emocionada i contenta al mateix temps. Això hem va fer recordar quan la meva mare em portava a l’escola i jo em posava a plorar per què hem separaven de la meva mare, és clar jo quan vaig ser més gran ho vaig agrair; perquè si no avui en dia no hagués estat a on estic ara mateix. 




Ara us explicaré la dinàmica d’aquest bloc. El bloc, tal i com havia dit anteriorment, és una eina de transmissió en aquest cas d’informació de la meva carrera.

Per finalitzar, m’agradaria comentar que l’utilització de les TIC, és una bona solució per al futur que tenim ben a prop de tots/es. Per això ho reflexaré amb la següent imatge.



Moltes gràcies, i fins la pròxima actualització. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario